joi, 17 decembrie 2009

Acolo, aici

Astăzi stau purtat de gânduri,
şi privesc înspre apus,
Nu-nţeleg de ce zăpada
peste drumuri s-a depus,
Orişice îmi fac de lucru,
te aud... ştiu că mă chemi...
Sunt mereu pe lângă tine,
n-ai de ce să te mai temi...

Ceasul vieţii se aude,
bate-ncet şi tot mai rar,
Tot mai greu se trece timpul...
hai să n-avem calendar...
Sunt aici... tu eşti acolo...
totuşi suntem la un pas,
Chiar dacă e lungă ziua...
Doar o zi a mai rămas...

Obsedantele secunde
se dilată tot mai mult,
Vântul nopţii se aude,
la fereastră îl ascult,
Flori de gheaţă mi se-agaţă
şi de gând şi de cuvânt,
Te aud venind spre mine,
plec spre tine cu avânt.

Peste câmpuri înălbite
zarea bate-n purpuriu,
Mi se-arată-n ceruri drumul,
adevărul vieţii-l ştiu,
Sunt aici... tu eşti acolo..
drumu-i greu dar nu e lung...
Chiar de vezi că iar vin norii,
pot de-acum eu să-i alung!

Mâine ştiu că o să treacă,
mâine ştiu că e o zi
Ce predestina-va viaţa
pentru toate ce vor fi...

Niciun comentariu: