marți, 15 decembrie 2009

Inevitabil, revenirea

Cristinei Cănălaş
Roata vieţii se-nvârteşte,
e roată de foc,
Ieri mă îndreptam spre moarte,
azi doar spre noroc,
Întâmplări de Cer ursite
viaţa mi-au schimbat,
Ieri era-n furtună cerul,
azi e-nseninat.

Obosit de-atâta luptă
mă simţeam învins,
Ieri stingeam focul în vatră,
azi e reaprins,
O coroană înspinată
mi-era dar de preţ,
Ieri scriam fără-nţelesuri,
astăzi scriu citeţ.

Drumuri vechi şi desfundate
căutam mereu,
Ieri mergea pe drum o umbră,
azi merg iarăşi eu,
Oamenii priveau prin mine
şi mă tot uitau,
Ieri cerşeam un “Bună ziua”,
azi târcoale-mi dau.

Roata vieţii se-nvârteşte,
şi e chiar de foc,
Ieri n-aveam nici o speranţă,
azi le ţin pe stoc,
Mă vindeam la second-hand-uri,
preţul era mic,
Ieri eram dat la reduceri,
azi preţuri ridic.

Am un înger ce îmi poartă
paşii spre noroc,
Şi-mi va fi pe toată viaţa
pavăză de foc.

Niciun comentariu: