duminică, 15 noiembrie 2009

Nuntă în noapte de iarnă

Nu-mi mai pasă, nu-ţi mai pasă
Ce vor alţii de la noi,
Eu te-aştept... tu vii acasă,
Viaţa noastră e în doi!

Mă priveşti şi-ţi văd privirea,
Te privesc şi mă cuprinzi,
Ce-avem noi cu omenirea
Ce-ar dori doar să mă vinzi?

Vremuri tulburi ard în sobă,
Vremuri noi ne sunt aici,
Timpul stă la garderobă,
Ne-am făcut munţii complici!

Peste valuri de zăpadă
Se văd case mari arzând,
Noi nu suntem de paradă,
Ce a fost e doar un gând.

Nu-ţi mai pasă, nu-mi mai pasă,
Mulţi se-aud încă şoptind,
Mire-ţi sunt şi-mi esti mireasă,
Focul vieţii-l reaprind.

Şi te simt cu mâna-ntinsă,
Şi mă simt cum te aştept,
Te-ai crezut cândva învinsă
Astăzi vezi că drumu-i drept!

Îngeri ne privesc în taină,
Nopţile ni-s doar lumini,
Pune-ţi, Doamna mea, o haină,
Haide, râzi, de ce suspini?

Început de viaţă nouă
Ni-i dat iarăşi să trăim,
Ochii tăi... boabe de rouă...
Suntem noi... şi ne iubim...

Niciun comentariu: